Følg med lige her...
Følg med lige her...
Madsen
I største kærlighed til Johnny Madsens musikalske og lyriske univers melder sønnen Rasmus Madsen sig på scenen sammen med nogle af de tungeste musikere i dansk rockmusik – på sin fars vilje, publikums nåde og bandets udelte begejstring!! MADSEN spiller autentisk rock n' roll fra Thyborøn.
“Han lyder sgu da ligesom sin far”
Publikum var ikke i tvivl. I efteråret 2024 blev den vestjyske rockpoet Johnny Madsen æret in absentia med Rockakademiets særlige hæderspris ved en mindeværdig koncert i Amager Bio. I Johnnys fravær modtog hans søn Rasmus prisen, og spillede ved samme lejlighed et par af de allerstørste hits sammen med bl.a. guitaristen Knud Møller, der i tre årtier har været Madsens tro følgesvend.
De familiære stemmebånd fornægtede sig ikke, og deres indslag nød en overvældende positiv modtagelse fra både publikum, medier og kolleger i branchen. I tiden derefter voksede det fælles ønske hos far og søn om, at musikken skulle spille videre, også selvom Johnny ikke længere kunne være med.
”I dagene op til min fars død var jeg ovre på Fanø. Han spurgte, om jeg havde fået styr på tropperne. Ja, svarede jeg. Fik du Knud med? Ja, svarede jeg. Godt, sagde han. Og så sagde han: Det er egentlig vidunderligt at tænke på, at min musik nu skal rejse videre med to af Danmarks næstbedste guitarister”, fortæller Rasmus.
MADSEN er tilbage
Rasmus Madsen, der selv er blandt landets ypperligste guitarister, har samlet et stærkt hold af musikere, der gennem tiden alle har stået på scenen med både Johnny og Rasmus. Nu, efter flere års fravær, vender MADSEN, musikken og sangene tilbage, hvor de hører hjemme, nemlig på landets største scener i selskab med det altid feststemte og dedikerede publikum; og så endda I hænderne på den retmæssige arving flankeret af nogle af de allertungeste kapaciteter på den danske rockscene.
”Jeg har været i tvivl, om det her var en god ide, men det er jeg ikke længere. Vi tager ud på min fars vilje, på jeres nåde og på vores begejstring!! Jeg vil fortsætte der, hvor min far han slap. Jeg vil ud at møde hans publikum, og jeg vil ud at stå på skuldrene af den kultur, som han selv har opbygget”, fortæller Rasmus Madsen med en tydelig kærlig tanke både til sin far og hans gennem mange år trofaste og loyale publikum.
Madsen
I største kærlighed til Johnny Madsens musikalske og lyriske univers melder sønnen Rasmus Madsen sig på scenen sammen med nogle af de tungeste musikere i dansk rockmusik – på sin fars vilje, publikums nåde og bandets udelte begejstring!! MADSEN spiller autentisk rock n' roll fra Thyborøn.
“Han lyder sgu da ligesom sin far”
Publikum var ikke i tvivl. I efteråret 2024 blev den vestjyske rockpoet Johnny Madsen æret in absentia med Rockakademiets særlige hæderspris ved en mindeværdig koncert i Amager Bio. I Johnnys fravær modtog hans søn Rasmus prisen, og spillede ved samme lejlighed et par af de allerstørste hits sammen med bl.a. guitaristen Knud Møller, der i tre årtier har været Madsens tro følgesvend.
De familiære stemmebånd fornægtede sig ikke, og deres indslag nød en overvældende positiv modtagelse fra både publikum, medier og kolleger i branchen. I tiden derefter voksede det fælles ønske hos far og søn om, at musikken skulle spille videre, også selvom Johnny ikke længere kunne være med.
”I dagene op til min fars død var jeg ovre på Fanø. Han spurgte, om jeg havde fået styr på tropperne. Ja, svarede jeg. Fik du Knud med? Ja, svarede jeg. Godt, sagde han. Og så sagde han: Det er egentlig vidunderligt at tænke på, at min musik nu skal rejse videre med to af Danmarks næstbedste guitarister”, fortæller Rasmus.
MADSEN er tilbage
Rasmus Madsen, der selv er blandt landets ypperligste guitarister, har samlet et stærkt hold af musikere, der gennem tiden alle har stået på scenen med både Johnny og Rasmus. Nu, efter flere års fravær, vender MADSEN, musikken og sangene tilbage, hvor de hører hjemme, nemlig på landets største scener i selskab med det altid feststemte og dedikerede publikum; og så endda I hænderne på den retmæssige arving flankeret af nogle af de allertungeste kapaciteter på den danske rockscene.
”Jeg har været i tvivl, om det her var en god ide, men det er jeg ikke længere. Vi tager ud på min fars vilje, på jeres nåde og på vores begejstring!! Jeg vil fortsætte der, hvor min far han slap. Jeg vil ud at møde hans publikum, og jeg vil ud at stå på skuldrene af den kultur, som han selv har opbygget”, fortæller Rasmus Madsen med en tydelig kærlig tanke både til sin far og hans gennem mange år trofaste og loyale publikum.
Magtens Korridorer
D. 21. august kan du opleve Magtens Korridorer og Madsen på scenen i Lunden!
Hvis Magtens Korridorer ikke fandtes, måtte vi opfinde dem. Men de findes - mere end nogensinde!
Med deres dansksprogede potente rock, ligefremme attituder og samlende hits, og en fandenivoldsk og progressiv energi, er Magtens Korridorer et unikt liveband, der sætter liv i barrikaderne, inviterer alle til stemningsfuld fest og giver frirum fra trivialiteterne. Koncerterne er bandets hjemmebane, hvor de sammen med publikum igen og igen understreger, at levende rockmusik i godt selskab, og med et glas øl i hånden, med overvejende sandsynlighed, er kommet for at blive!
I 2005 udsendte Magtens Korridorer albummet ‘Friværdi’, og siden har de udgivet en række albums, der hver har leveret gedigne hits til det nu imponerende bagkatalog. I 2021 udkom det anmelderroste album ’Club Promise’ med bl.a. sangene ’Ensom Stjerne’, ’Månelys i Rav’ og titelnummeret, som er blevet en nyklassiker blandt det rock-elskende koncertpublikum. Senest har Magtens Korridorer i oktober 2022 udgivet EP’en ’Nødudgang’, med den smægtende smukke single ’Natsværmernætter’.
Til sommer 2026 er bandet tilbage i Lunden. Mere Magtens Korridorer end nogensinde!
Magtens Korridorer
D. 21. august kan du opleve Magtens Korridorer og Madsen på scenen i Lunden!
Hvis Magtens Korridorer ikke fandtes, måtte vi opfinde dem. Men de findes - mere end nogensinde!
Med deres dansksprogede potente rock, ligefremme attituder og samlende hits, og en fandenivoldsk og progressiv energi, er Magtens Korridorer et unikt liveband, der sætter liv i barrikaderne, inviterer alle til stemningsfuld fest og giver frirum fra trivialiteterne. Koncerterne er bandets hjemmebane, hvor de sammen med publikum igen og igen understreger, at levende rockmusik i godt selskab, og med et glas øl i hånden, med overvejende sandsynlighed, er kommet for at blive!
I 2005 udsendte Magtens Korridorer albummet ‘Friværdi’, og siden har de udgivet en række albums, der hver har leveret gedigne hits til det nu imponerende bagkatalog. I 2021 udkom det anmelderroste album ’Club Promise’ med bl.a. sangene ’Ensom Stjerne’, ’Månelys i Rav’ og titelnummeret, som er blevet en nyklassiker blandt det rock-elskende koncertpublikum. Senest har Magtens Korridorer i oktober 2022 udgivet EP’en ’Nødudgang’, med den smægtende smukke single ’Natsværmernætter’.
Til sommer 2026 er bandet tilbage i Lunden. Mere Magtens Korridorer end nogensinde!
The Raveonettes
D. 4. september kan du opleve Dizzy Mizz Lizzy, The Raveonettes og Drew Sycamore på scenen i Lunden!
The Raveonettes genopfører ‘Whip It On!’ 20 år efter dens udgivelse
Med debutpladen Whip it on! blev hele verdens ører med et rettet mod det
nye danske band The Raveonettes. Whip it on! blev med sit dogmatiske
koncept og en knivskarp lyd, begyndelsen på den største rockbegivenhed i
nyere dansk historie.
Efter 20 år er Whip it on! ligeså præcis og kompromisløs som dengang. Og
efter 5 års koncertpause svinger Sune og Sharin igen pisken med en serie
jubilæumskoncerter i Danmark og USA.
"...Vi er utroligt glade for at Whip It On! stadig er en enorm inspirationskilde.
Den plade bestod tidens prøve. Vi er ekstremt stolte af det album og vi
glæder os meget til at spille det i sin helhed sammen med andre
Raveonettes klassikere.” Sune & Sharin
The Raveonettes
D. 4. september kan du opleve Dizzy Mizz Lizzy, The Raveonettes og Drew Sycamore på scenen i Lunden!
The Raveonettes genopfører ‘Whip It On!’ 20 år efter dens udgivelse
Med debutpladen Whip it on! blev hele verdens ører med et rettet mod det
nye danske band The Raveonettes. Whip it on! blev med sit dogmatiske
koncept og en knivskarp lyd, begyndelsen på den største rockbegivenhed i
nyere dansk historie.
Efter 20 år er Whip it on! ligeså præcis og kompromisløs som dengang. Og
efter 5 års koncertpause svinger Sune og Sharin igen pisken med en serie
jubilæumskoncerter i Danmark og USA.
"...Vi er utroligt glade for at Whip It On! stadig er en enorm inspirationskilde.
Den plade bestod tidens prøve. Vi er ekstremt stolte af det album og vi
glæder os meget til at spille det i sin helhed sammen med andre
Raveonettes klassikere.” Sune & Sharin
Drew Sycamore
D. 4. september kan du opleve Dizzy Mizz Lizzy, The Raveonettes og Drew Sycamore på scenen i Lunden!
Drew Sycamore kickstartede sin imponerende solokarriere for 7 år siden med P3´s “Ugens Uundgåelige”, og derefter gik det stærkt med de seneste års manifestationer:
Fire singler på 1. pladsen på airplaycharten med især “I Wanna Be Dancing” og “45 Fahrenheit Girl”, der hhv har ligget 187 uger og 143 uger på hitlisten.
Femstjernede anmeldelser, utallige forsider, to priser ved Danish Music Awards, tre Gaffa priser, to Carl Priser, guld- og platinplader...
Drew har et samlet streamtal på mere end 100 millioner, og hendes videoer er blevet set flere millioner gange på YouTube. Hun åbnede Roskilde Festival på Orange Scene i 2022 - samtidig gik singlen ”Electric Motion” direkte ind på 1. pladsen. I 2022 var hun den mest afspillede artist på dansk radio og lå i top-10 året efter.
Nyt album og X-factor-dommer
Nu er Drew Sycamore nu klar til at træde ind på scenen igen. I maj 2025 udgav hun sit fjerde album ’Occurrent Affairs’ med hitsinglerne ’Another Lovesong’, ’Lonely Heat’ og Spring Birds’. Og fra januar 2026 kan hele Danmark følge Drews kompetencer som dommer i X-factor, hvor hun sidder i panel sammen med Benjamin Hav og Thomas Blachman.
Sommeren 2026 er derfor Drew Sycamore endelig tilbage i Lunden med sit stærke band.
Drew Sycamore
D. 4. september kan du opleve Dizzy Mizz Lizzy, The Raveonettes og Drew Sycamore på scenen i Lunden!
Drew Sycamore kickstartede sin imponerende solokarriere for 7 år siden med P3´s “Ugens Uundgåelige”, og derefter gik det stærkt med de seneste års manifestationer:
Fire singler på 1. pladsen på airplaycharten med især “I Wanna Be Dancing” og “45 Fahrenheit Girl”, der hhv har ligget 187 uger og 143 uger på hitlisten.
Femstjernede anmeldelser, utallige forsider, to priser ved Danish Music Awards, tre Gaffa priser, to Carl Priser, guld- og platinplader...
Drew har et samlet streamtal på mere end 100 millioner, og hendes videoer er blevet set flere millioner gange på YouTube. Hun åbnede Roskilde Festival på Orange Scene i 2022 - samtidig gik singlen ”Electric Motion” direkte ind på 1. pladsen. I 2022 var hun den mest afspillede artist på dansk radio og lå i top-10 året efter.
Nyt album og X-factor-dommer
Nu er Drew Sycamore nu klar til at træde ind på scenen igen. I maj 2025 udgav hun sit fjerde album ’Occurrent Affairs’ med hitsinglerne ’Another Lovesong’, ’Lonely Heat’ og Spring Birds’. Og fra januar 2026 kan hele Danmark følge Drews kompetencer som dommer i X-factor, hvor hun sidder i panel sammen med Benjamin Hav og Thomas Blachman.
Sommeren 2026 er derfor Drew Sycamore endelig tilbage i Lunden med sit stærke band.
Dizzy Mizz Lizzy
D. 4. september kan du opleve Dizzy Mizz Lizzy, The Raveonettes og Drew Sycamore på scenen i Lunden!
Dizzy Mizz Lizzy er tilbage – og de rammer Lunden med et brag!
Forbered dig på et af de mest legendariske danske rockbands nogensinde – Dizzy Mizz Lizzy!
Med Tim Christensen i front har trioen skrevet sig ind i dansk musikhistorie med udødelige klassikere som “Silverflame,” “Waterline,” “Barbedwired Baby’s Dream” og “Glory” – sange, der stadig får blodet til at pumpe og fællessangen til at runge.
Bandet har gennem årtier leveret kompromisløs, melodisk rock med en energi, der kan mærkes helt ned i gulvet.
Når Dizzy går på scenen, er det med 110% spilleglæde, teknisk overskud og et lydtryk, der sender gåsehud ud over publikum.
Så gør dig klar til at blive revet med, synge med og mærke magien, når Dizzy Mizz Lizzy indtager scenen i Lunden.
Dizzy Mizz Lizzy
D. 4. september kan du opleve Dizzy Mizz Lizzy, The Raveonettes og Drew Sycamore på scenen i Lunden!
Dizzy Mizz Lizzy er tilbage – og de rammer Lunden med et brag!
Forbered dig på et af de mest legendariske danske rockbands nogensinde – Dizzy Mizz Lizzy!
Med Tim Christensen i front har trioen skrevet sig ind i dansk musikhistorie med udødelige klassikere som “Silverflame,” “Waterline,” “Barbedwired Baby’s Dream” og “Glory” – sange, der stadig får blodet til at pumpe og fællessangen til at runge.
Bandet har gennem årtier leveret kompromisløs, melodisk rock med en energi, der kan mærkes helt ned i gulvet.
Når Dizzy går på scenen, er det med 110% spilleglæde, teknisk overskud og et lydtryk, der sender gåsehud ud over publikum.
Så gør dig klar til at blive revet med, synge med og mærke magien, når Dizzy Mizz Lizzy indtager scenen i Lunden.
Køb billet her
Køb både partout og endagsbilletter her
Alle priser er eks. gebyr.
Næste koncert om
Se de fulde videoer
Ønskelunden
Vi vil så gerne opfylde jeres hedeste drømme til Rock i Lunden, og vi er vilde med, når I deler jeres ønske-artister med os. Så smid jeres vildeste forslag her i Ønskelunden, så vi kan sikre mange flere brag på scenen i Lunden!